30/11/16

DIY WOODEN STAR ORNAMENT | DIY ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΑΣΤΕΡΑΚΙ

Μια εκδρομή στην όμορφη Πάρνηθα στάθηκε αφορμή για να φτιάξω το παρακάτω στολιδάκι. 

Απλό, εύκολο, φυσικό, γιορτινό!


Εγώ και τα μικρά μου αντράκια μαζέψαμε μπόλικα πεσμένα ξυλαράκια από το δάσος.

Με την επιστροφή μας στο σπίτι στρωθήκαμε στη δουλειά!

Και έτσι προέκυψε το όμορφο στολιδάκι μας που είχα από πέρυσι καρφιτσώσει στα "to do" στο Pinterest.

Πάμε να δούμε πως φτιάχνετε!

Τα υλικά μας: 


Για το κάθε αστεράκι θα χρειαστούμε 5 κλαδάκια του ιδίου περίπου ύψος.

Φτιάχνουμε το αστεράκι μας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα και κολλάμε στις ενώσεις με το πιστόλι σιλικόνης.

Στη συνέχεια στολίζουμε με τις κορδελίτσες μας. Εγώ έβαλα και ένα κουδουνάκι!


Έχω να σας πω ότι πέρα από πολύ όμορφο αλλά και εύκολο στην κατασκευή υπερτερεί από οποιοδήποτε άλλο στολιδάκι φτιάξαμε φέτος γιατί απλά μας προσέφερε τόση χαρά στην περισυλλογή των κλαδιών! 
Τα παιδιά ήταν για κάθε κλαδάκι που μάζευαν περήφανα και κοίταζαν να έχουν όλα το ίδιο ύψος μεταξύ τους. Σας λέω την είχαν πάρει πολύ σοβαρά την αποστολή τους!

Σας φιλώ!


   

23 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό!! Νομίζω ότι θα ενθουσιαστεί η Κωνσταντίνα μόλις της το δείξω.... Καλό μήνα Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου! Να έχετε πολύ πολύ όμορφες και δημιουργικές γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και όντως έχει περισσότερη αξία με τον τρόπο που βρήκατε τα υλικά σας!Μπράβο σας!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Πράγματι η βόλτα ήταν το καλύτερο κομμάτι της κατασκευής!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο! Το ξύλο είναι τόσο ζεστό και όμορφο μέσα στη λιτότητά του. Μπράβο στα μικρά χεράκια που συνέβαλαν στην κατασκευή <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Μαριάννα! Όπως τα λές! Τόσο ζεστό υλικό.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Με απλά φυσικά υλικά , όπως το αγαπημένο ξύλο , φτιάχνεις αριστουργήματα . Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. yperoxo!!!! απλα υπεροχο! και εχω και ξυλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για τα στολίδια της φύσης! Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Ήδη φαντάζομαι ένα τεράστιο αλλά πρέπει να βρω και τα κατάλληλα κλαδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα κι εγώ έχω στο πρόγραμμα ένα μεγάλο για την πόρτα!! Ελπίζω να καταφέρω να το φτιάξω πριν τελειώσουν οι γιορτές! Φιλιά πολλά ❤️

      Διαγραφή
  7. Εντάξει πάνω που είχα απογοητευτεί με τις φετινές μου κατασκευές έπεσα πάνω σε αυτό !! Τέλειο θα το δοκιμάσω στάνταρ!!! Ευχαριστούμε πολύ Ελένη!!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ταιριάζει και στη Woodland ατμόσφαιρα που τόσο σου αρέσει!!!
      Φιλιά Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  8. Όταν έρχομαι βολτούλα από δω φεύγω πάντα με χαμόγελο!!!!!
    Σμουτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις εγώ χαμόγελο που διαβάζω τέτοια όμορφα σχόλια!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. Φ Ο Β Ε Ρ Η ιδέα Ελένη μου! Και βγήκαν τόσο μα τόσο όμορφα! φιλάκια και καλές γιορτές κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαντάζομαι χαρά που θα έκαναν τα μικρά! Εδώ χάρηκα εγώ όταν τα κάναμε παρέα χιχιχι. Καλή χρονιά Ελένη μου με πολλές χαρές και δημιουργίες!

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή