21/9/14

My photo diary | 15/09/14 - 21/09/14

Άλλη μια όμορφη εβδομάδα πέρασε. Με λίγο συναχάκι, με πολύ παιχνίδι και μια επίσκεψη στο Λούνα παρκ "Τα αηδονάκια" που αν και έχει αλλάξει αρκετά, το τραινάκι - κάμπια ο "Αλέξανδρος" είναι ακόμη εκεί για να μου θυμίζει κι εμένα κάτι από τα παλιά...

Φεύγοντας για τον παιδικό. Λίγο νυσταγμένος ακόμη.


Κάποιος κοιμήθηκε στην κούνια, η μαμά άργησε λίγο να το καταλάβει και ένα κόκκινο σημαδάκι στόλιζε τη μυτούλα μας για δύο μέρες...


Μπουκέτο από τον κήπο μας!


Ζωγραφίζουμε τις χρωμοσελίδες Tom and Jerry από το νέο αγαπημένο μας blog! 


Ένα όμορφο παχόφυτο για Το γλαστράκι μου!


Πολύ αυτοκίνητο βρε παιδί μου! Οι αγορομάνες με νίωθουν φαντάζομαι :-)



Ο Αλέξανδρος! Είχα να μπω 20 χρόνια!!

Τραμπολίνο, το αγαπημένο του Δημητρού!


Μαιμουδάκι μου θα σε ακολουθώ πάντα (διακριτικά ;-)


Και η εβδομάδα έκλεισε γλυκά με το γλυκό σταφύλι της μαμάς.


Σας φιλώ!
Ελένη

6 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφη αυτη η βδομάδα! Τι γλυκουλης που ηταν στην κούνια!!! Οσο για τον Αλεξανδρο τα ιδια σκεφτομασταν και εμεις πριν λίγες μέρες που πήγαμε στο λουνα παρκ. Εχουν περάσει γενιές από εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ! Ποιος να περίμενε τότε ότι μια μέρα θα μπούμε μέσα με τα παιδάκια μας :-)

      Διαγραφή
  2. απο τις αγαπημενες μου αναρτησεις.. Πολλα φιλια Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία χρώματα που έχουν οι φωτογραφίες σου πάντα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy μου σε ευχαριστώ πολύ!! Και να σκεφτείς ότι είναι από κινητό :-)

      Διαγραφή