13/9/14

Ζωγραφίζουμε βότσαλα!

Όπως κάθε χρόνο, μικρά και μεγάλα, στρογγυλά αλλά και ακανόνιστου σχήματος, λευκά, γκρι και μαύρα βότσαλα ταξίδεψαν από τις παραλίες στο σπίτι μας. 
Ο Δημήτρης είχε ενθουσιαστεί με την ιδέα του να τα χρωματίσουμε! 
Ένα μεσημεράκι λοιπόν που το μωρό κοιμόταν και ήθελα να περάσω λίγο μεν αλλά δημιουργικό δε χρόνο μαζί του βγάλαμε τα χρώματα και ξεκινήσαμε.
Ο μικρός το διασκέδασε πολύ και ενώ ζωγράφισε τον άκουγα να πλάθει όμορφες ιστορίες με δινόσαυρους, αράχνες, σπηλιές και σούπερ ήρωες... 
Όλα αυτά πάνω σε μια τόσο δα πετρούλα!










Το καλοκαίρι θα μείνει λίγο ακόμη σπίτι μας, μέχρι να το πάρουμε απόφαση και να υποδεχτούμε το όμορφο φθινόπωρο!

Σας φιλώ!
Ελένη

10 σχόλια:

  1. Υπέροχα έγιναν Ελένη!!! Εγώ στην θέση σου, θα τα χρησιμοποιούσα ως πρες παπιέ (ειδικά το γεωμετρικό με τα χρώματα και το love)
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου υπέροχη ιδέα, δημιουργική και εξαιρετική για να κάνεις κάτι μαζί με το παιδί! Έχουμε κι εμείς κρατήσει πέτρες από τις πρώτες οικογενειακές διακοπές αλλά μετά από τρία χρόνια... τα χρώματα ξέβαψαν πια... Του χρόνου θα φέρουμε καινούριες πίσω! Σ' ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πράγματι ξεθωριάζουν, ειδικά αν τα χρώματα δεν είναι ειδικά και δεν περαστούν με βερνικάκι! Εν αναμονή λοιπόν του καλοκαιριού για νέα βοτσαλάκια :-)

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ ζωγραφική στα βότσαλα. Να φανταστείς στη βάφτιση του μικρού μου γιου έκανα για προσκλήσεις βότσαλα ζωγραφισμένα ένα ένα με τα χεράκια μου. Τέλεια τα χρώματα. Νομίζω φυλακίσατε το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη ιδέα!! Είχα γράψει και εγώ ένα άρθρο στο Mama Relex όπου είχα ζωγραφίσει βότσαλα ως αναμνηστικό βάπτισης! Φιλιά πολλά :-)

      Διαγραφή
  4. κι εμεις αγαπάμε να ζωγραφίζουμε τα βότσαλα! τι όμορφα που βγηκαν και τα δικά σας!
    σήμερα ήρθα απο το πάρτυ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου εγώ δεν το έχω ξανακάνει με τον μικρό και του άρεσε πολύ :-)

      Διαγραφή
  5. Οοοοοοοοοο!!!! Τέλεια!
    Ανυπομονώ να μεγαλώσει λίγο το ζουζούνι να ζωγραφίζουμε κι εμείς σε βότσαλα!
    Από το link party του manamanoulamama

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι υπέροχη η ζωγραφική σε βότσαλα!! Του χρόνου νομίζω θα μπορείτε! Φιλιά πολλά :-)

      Διαγραφή