21/3/14

Γιρλάντα από χαρτί!


Μαζέψτε πολύχρωμα χαρτιά, περιοδικά, χαρτί περιτυλιγματος, εφημερίδες 
και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε! 
Η αλήθεια είναι ότι πήρα ένα φοβερό μηχάνημα - κοπτικό που με βοήθησε πολύ στο συγκεκριμένο project, ή για να τα λέω σωστά, λόγω του νέου μου gadget αναζήτησα ιδέες και έπεσα πάνω στη γιρλάντα από χαρτί. 
Super ιδέα για διακόσμηση πάρτι ή και δωματίου.


Τα υλικά μας!
Όπως προανέφερα χαρτιά σε διάφορα χρώματα - σχέδια.
Ραπτομηχανή 
Κοπτικό μηχάνημα ή ψαλίδι


Και ξεκινάμε!

Κόβουμε τους κύκλους μας με το μηχάνημα ή με το ψαλίδι
(διάμετρος 5cm)


Και ξεκινάμε το ράψιμο τοποθετώντας τον ένα κύκλο μετά τον άλλο.



Και... Η γιρλάντα μας είναι έτοιμη!





Μπορείτε να ράβετε και δύο κύκλους μαζί και στο τέλος να τους ανοίξετε. 
Το αποτέλεσμα είναι αυτό.



Τώρα αν δεν έχετε κοπτικό και σας φαίνεται βουνό το ψαλίδι...

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο και με λωρίδες!

Σας φιλώ!
Ελένη

10 σχόλια:

  1. αχ αυτά τα κοπτικά τα΄έχω βάλει στο μάτι πολύ καιρό, αλλά εγω τα θέλω με σχεδιάκια και βρίσκω μόνο σε πολύ μικρές διαστάσεις! καταπληκτική η γιρλάντα σου! ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο λινκ παρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου εγώ σε ευχαριστώ! Μέχρι 8 εκατοστά έχει. Και με σχέδια! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα και εύκολη στην κατασκεύη της! Χάρηκα που σε βρήκα, από το πάρτυ του Momma's Daily life!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία είναι όντως τόσο απλή που έχω γεμίσει το σπίτι γιρλάντες!! :-)

      Διαγραφή
  3. λατρευω τις γιρλαντες. βεβαια προς το παρων μονο με κολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα και εγώ τις λατρεύω!! Χθες βρήκα μια φανταστική που χρειάζεται μόνο κόλλα. Θα την ανεβάσω λίαν συντόμως...

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η γιρλάντα σου και καταπληκτική η κατακόρυφη φωτογραφία που κρέμεται στην ντουλάπα! Χρόνια Πολλά κιόλας :)
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή